Všeobecné obchodné podmienky – zmluvné podmienky pre rezerváciu služby

Objednávanie služieb

- Objednať sa na termín ošetrenia môže pacient telefonicky, emailom, prostredníctvom aplikácia WhatsApp alebo pomocou online formulára na našej web stránke.

- Pacient si vyberie deň a čas podľa svojich požiadaviek s prihliadnutím na možnosti kliniky.

- Pre nových pacientov je termín záväzný až po uhradení zálohy na ošetrenie, keďže s rezerváciou termínu si pacient rezervuje čas našich odborníkov na ošetrenie.

 

Systém záloh a poplatkov za služby 

Noví pacienti platia zálohu za danú službu nasledovne:

- Konzultácia – 30€
- Vstupné vyšetrenie – 60€
- Dentálna hygiena – 50€
- Ošetrenie (každá začatá polhodina) – 50€

Existujúci pacienti platia poplatky za nedostavenie sa na termín ošetrenia nasledovne:

- Nedostavenie sa na termín dentálnej hygieny – 50€
- Nedostavanie sa na termín ošetrenia (každá začatá polhodina) – 50€

Údaje pre platbu sú nasledujúce:

- Číslo účtu: SK52 7500 0000 0040 0809 3721
- banka: ĆSOB
- poznámka: do poznámky uveďte Vaše MENO a PRIEZVISKO
(pozn.: Pre nových pacientov je termín záväzne rezervovaný po pripísaní čiastky na náš účet spolu s Vaším menom a priezviskom v poznámke k platbe. Pokiaľ čiastka nebude pripísaná, nemôžeme Vám miesto a čas poskytnutia služby garantovať).

 

Podmienky zrušenia termínu – reklamačný poriadok 

- Pacient najneskôr 24 hodín pred plánovaným termínom (do tohto času sa nezarátavajú sviatky a víkendy) oznámi svoju neprítomnosť telefonicky, mailom alebo prostredníctvom sms (pozn,: V prípade sms bude pacient následne kontaktovaný, aby si mohol rezervovať nový termín). V prípade nového pacienta sa záloha, ktorú zaplatil nevracia, ale bude mu následné odrátaná zo sumy ošetrenia, ktoré pacient absolvuje.
- Prípady, kedy je možné termín zrušiť alebo preložiť v dobe kratšej ako 24 hodín pred dohodnutým ošetrením sú: vážna choroba, úraz, kritická životná situácia, kedy pacient objektívne nemôže prísť na dohodnutý termín ošetrenia, a to za predpokladu riadneho doloženia tejto skutočnosti v daný deň. Za splnenia týchto podmienok bude pacientovi vrátená záloha v plnej výške vo forme storno platby.
- Pokiaľ pacient ospravedlnenie termínu doručí neskôr ako je uvedené vyššie alebo nedoručí vôbec, klinika ma právo zálohu v plnej výške započítať proti nákladom s rezerváciou termínu.

 

Záver 

- Vzťah zubnej klinike DENT plus, s.r.o. a pacienta sa riadi slovenským právnym predpisom.
- Tieto obchodné podmienky sa môžu dopĺňať a meniť.

 

DENT plus, s.r.o. , so sídlom Hájnova 2900/33, 080 06 Ľubotice, IČO: 36 499 307, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka číslo: 15532/P

V Ľuboticiach dňa 20.5.2025

zdravotná poisťovňa Union
© 2025 Všetky práva vyhradené pre DENT plus, s.r.o. | Ochrana osobných údajov | Všeobecné obchodné podmienky | Cookies | Tvorba web stránok MI:SU DESIGN s.r.o.
Objednajte sa